Friday, November 14, 2008

watak tv series

  1. kenapa tak boleh aku membayangkan diri aku seperti hero2 yang handsome dan tegap dalam Tv Series?
  2. kenapa aku tak boleh jadi Michael Scolfield dalam Prison Break?
  3. kenapa aku nak watak Peter Petrelli dalam Heroes pon tak boleh?
  4. korang semua dengki dengan aku.
  5. bagi aku watak-watak gemok dan buncit yang memang langsung tak sesuai dengan aku.
  6. aku taknak! paham?
  7. aku taknak korang suruh aku membayangi diri aku watak Brad Bellick dalam Prison Break.
  8. *Spoiler warning* Bellick dah pun mati dalam episod lalu. episod 9 season 4.


  9. aku taknak watak Hiro Nakamura dalam Heroes. Walaupun kuasa dia best boleh stop masa. boleh pergi balik future ngan balik di masa lampau dengan senang. tapi dia gemok. tembam. montel. aku taknak yang ini.


  10. satu hari nanti pasti korang panggil aku Michael Scolfield atau Peter Petrelli. tunggu la nanti. bila perut aku dah tak buncit. tunggu la.

No comments: